Известие

Collapse
No announcement yet.

Скоростомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скоростомер

    Имам следният проблем, когато завали и мина през някоя локва и започва да ми спира километража и скоростомера, а лампите и вентилатора на парното, ако е пуснат замаляват.

    Някой знае ли от какво може да е това, предполагам слаба маса, отечка и т.н., но ако е това къде точно да я търся?

    Ако някой се е сблъсквал точно с това нека сподели малко информация, благодаря.
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
    Имам следният проблем, когато завали и мина през някоя локва и започва да ми спира километража и скоростомера,
    Тия са обвързани са абецето, и може би връзката е там....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Тия са обвързани са абецето, и може би връзката е там....
      Колегата ФЕРАРИСТ има предвид абеесът

      Comment


      • #4
        Не ми звучи на ABS. Той не може да се намокри. По скоро лоша маса, която съвсем се губи при намокряне. Нещо по кабелчетата долу. Провери си масата която е вързана на левия рог първо.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
          Нещо по кабелчетата долу. Провери си масата която е вързана на левия рог първо.
          Мда, тоже - лилаво черен единичен кабел мисля че беше......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Знам че говори за АБС, но не мисля че е от него щото не светва АБС лампата, незнам и аз с един приятел си мисля за лоша маса, но къде точно да я търся?
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Не ми звучи на ABS. Той не може да се намокри. По скоро лоша маса, която съвсем се губи при намокряне. Нещо по кабелчетата долу. Провери си масата която е вързана на левия рог първо.
              Слаба маса, но към къде да се ориентирам?
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #8
                Днес заваля и пак се намокри колата, и започна да спира отново скоростомера и да намаля светлината на таболото за малко!!!
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #9
                  В аутодата са дадени всички маси по купето.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #10
                    Ами не съм убеден, че са масите. Миналата година като направи така ги проверявахме, бяха ОК. Сега пак вали и ми прави тия номера. Пред гаража ми го направи и като форсирах колата се оправи. Като стане така замаляват светлините в купето, вентилатора на парното започва да духа по-слабо. Мисля си да не би нещо от динамото да е? Преди време го забелязах, когато беше на канал, че е пукнат корпуса му.
                    Едно лято ми се беше случило няколко пъти като влезна след 6500об пък да ми светва акумулатора, т.е. , че не зарежда и тогава пак ми падна стрелката на скоростомера, за светлините тогава не знам дали са намалели.
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                      Ами не съм убеден, че са масите. Миналата година като направи така ги проверявахме, бяха ОК. Сега пак вали и ми прави тия номера. Пред гаража ми го направи и като форсирах колата се оправи. Като стане така замаляват светлините в купето, вентилатора на парното започва да духа по-слабо. Мисля си да не би нещо от динамото да е? Преди време го забелязах, когато беше на канал, че е пукнат корпуса му.
                      Едно лято ми се беше случило няколко пъти като влезна след 6500об пък да ми светва акумулатора, т.е. , че не зарежда и тогава пак ми падна стрелката на скоростомера, за светлините тогава не знам дали са намалели.
                      Много лесно е да се замери дали зарежда алтернатора - трябва да около 14V. Ето и една тема за Зарядно напрежение от алтернатор . Само, че ако е от него то акумулатора щеше да започне да прави проблеми при палене.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #12
                        Добре де, вчера гледах ме с един приятел в аутодата масите, там са на абс, скоростомер, стартвер, ръчната мисля, ако е слаба маса, защо не светеат тия лампички? Би трябвало и стартерс да не върти. Какво общо имат тогава светлините на уредите и силата на вентилатора на парното, че намалят? Нещо не се връзва. А динамото зарежда, не е светвала лампата на акумулатора. Преди месец два го замерваха, защото акумулаторът е в гаранция и показваше 13,8 и нещо волта.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Коя година ти е колата?
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            1999
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                              1999
                              Ako колата ти е до 2'99 имаш бушони близо до дроселовата клапа с голям ампераж. Търсиш 60А бушон - там имаш лоша връзка евентуално. Ако ти е след 2'99 - 70А бушон при тези, закачени на акумулатора
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X